Friday, October 25, 2013

෴ ඔබ ඇපල් මලක් ෴

~ Oba apple malak wage ~

ඔබ ඇපල් මලක් වාගේ ලස්සන වසන්ත කාලේ
මට හදිස්සියෙන් වාගේ හමුවූ....
පායන්න දෑස මානේ උණුහුමට ගින්දරී..
ගෙනියන්න මාගෙ ගවේ මේ හිතම සුන්දරී..
දිගු දෑසේ බැල්ම ඔබගේ ඇයි සොදුරු ඔය හැටී....
ඔබ ඇපල් මලක් වාගේ ලස්සන වසන්ත කාලේ
මට හදිස්සියෙන් වාගේ හමුවූ....

ඇස් පියෙන් අදී කෑලි කැපෙන රලු රාත්‍රියේ..
කීරි ‍ගැහෙන සිත අනුහස අයදී ප්‍රේම‍යේ..
එය පමණක් ශේෂය වී නම් පුර්වාත්මයේ..
ඔබ ගැවසෙන මා සිත අවිනීතයි..
අවනත නැති නෙතටද අවිවේකයි..
හුදකලාව අවනඩුවක් ගෑණු ළමයෝ....

ඔබ ඇපල් මලක් වාගේ ලස්සන වසන්ත කාලේ
මට හදිස්සියෙන් වාගේ හමුවූ...

ඉටි රූපෙ අපූරුව විදින්න මං හරි ආසයි..
පින්තූරේ වගේ ඔබ හිනැහෙන කොට මට ලෝභයි..
අහිතක් හිතන්නෙ නැති නම් මං හරි ආදරෙයි..
කියාගන්න බැරි කමින් හිත බරයි..
ඊයේ අද මෙන් හෙටත් එහෙම වෙයි..
හුදකලාව අවනඩුවක් ගැණු ළමයෝ...

ඔබ ඇපල් මලක් වාගේ...........

.
ගායනය - අමරසිරි පීරිස්

No comments:

Post a Comment