Sunday, February 19, 2023

෴ ආදරය ඇයයි ෴

~  Adaraya Ayai ~


හරි පරිස්සමින් රැකගත් රන් පියුමයි

පුත නුඹ සුරතින් කැඳවා ගෙනයන්නේ

ඇය දැවටී මා ළඟ තෙපුල් කියූ හැටී

අදටත් නෑ

අමතක වන්නේ

ආදරය ඇයයි

දූ මගේ පනයි

අද ඔබගේ සෙවණේ පුතුනේ

ජීවිතය ගලයි

කාලය ඉගිලෙයි

ඔබේ කුලගෙයි මිණිපහන් දිලෙයි

ඔබේ කුලගෙයි මිණිපහන් දිලෙයි

 

මට මතකයි ඈ ඉපදුණු දා

මා දෙස හෙළුවා සුරතල් සිනා

පුත ඒ හසරැල් පිරි මුව අද ඔබගෙයි

රැකගන් ඈ මාගේ පණයි

සුරතේ එල්ලී මෙදා ඔබේ

පියමැන යන යුවතී

මගේ ලෝකේ ආදරේ පිරූ

සුරතල් දඟකාරි

ඒ හසරැල් පිය සෙනෙහස මුමුණයි

 

අදටත් ලෙන්ගතුකම එහෙමයි

 

ආදරය ඇයයි

දූ මගේ පනයි

අද ඔබගේ සෙවණේ පුතුනේ

ජීවිතය ගලයි

කාලය ඉගිලෙයි

 

ඔබේ කුලගෙයි මිණිපහන් දිලෙයි

ඔබේ කුලගෙයි මිණිපහන් දිලෙයි

 

මට මතකයි එදා මිමිනූවා

මං ඇගේ ලෝකේ රජවූ හැටි පවසා

පුත ඒ කිරුළේ හිමිකම අද ඔබගෙයි

රැකගන් ඈ මාගේ පණයි

සුරතේ එල්ලී මෙදා ඔබේ

පියමැන යන යුවතී

මගේ ලෝකේ ආදරේ පිරූ

 

සුරතල් දඟකාරි

මා තුරුලේ නැළවුණු හැටි මතකයි

අදටත් ලෙන්ගතුකම එහෙමයි

 

ආදරය ඇයයි

දූ මගේ පනයි

අද ඔබගේ සෙවණේ පුතුනේ

ජීවිතය ගලයි

කාලය ඉගිලෙයි

ඔබේ කුලගෙයි මිණිපහන් දිලෙයි

ඔබේ කුලගෙයි මිණිපහන් දිලෙයි.

 

Song by Bathiya and Santhush 

No comments:

Post a Comment