Sunday, February 16, 2014

෴ මේ හිත රහසින් කීවා ෴


~ Me hitha rahasin keewa ~

මේ හිත රහසෙන් කීවා නුඹමයි ඕනා..
සසරේ සරනා හැම වාරේ නුඹමයි ඕනා...

මේ හිත රහසෙන් කීවා නුඹමයි ඕනා..
සසරේ සරනා හැම වාරේ නුඹමයි ඕනා...

සියදහසක් තරුනෙතු පීරා
සෙව්වේ ඔය රුවමයි සැමදා
මගේ නෙතු නොපියා
හද උණුහුම සුසුමක දවටා
මගෙ පපුවේ ගුලිවී හිදිනා
ඔය රුව අද මගෙම වෙලා (ඕ.. ඕ.. ඕ..)

මේ හිත රහසෙන් කීවා නුඹමයි ඕනා..
සසරේ සරනා හැම වාරේ නුඹමයි ඕනා...

නුඹේ ඔය නෙතේ එළියෙන් මා හිනැහුනේ.. (ඕ.. ඕ.. ඕ..)
හිතේ හැම අතේ රුව ඇඳිලා නුඹ මගේ..
මේ හද ගැහෙනා හැම වාරේ නුඹමයි ඕනා..
නෙතු ගැටෙනා හැමවාරේ නුඹමයි ඕනා..

හීන පිරුණු ජීවිතේ..
ගීතයයි ආදරේ..
නුඹ නැතිව මං කෙසේදෝ..
ඒ ගී ගයන්නෙ..
හැම විට නුඹ සිහිවුනේ..
නුඹ මගේ ජීවිතේ..
මියැදුනොත් පෙර අයෙකුගේ..
කවදාක හෝ නුඹේ..

නුඹගේ තුරුලයි මම පැතුවේ..
හැරයන්නට නෑ හිත කීවේ..
දිවිතුරා සැමදා...
කඳුලේ සුසුමේ ලැබඋන්නෙ..
සිනහව නුඹ හින්ඳයි මැවුනේ..
නුඹ හිඳිනා අද මා..  (ඕ.. ඕ.. ඕ..)
මේ හිත හැසුවා නුඹ සොයනා
කවුරුදු ඕනා
උපදින සසරේ හැම වාරේ නුඹමයි ඕනා

මේ හිත රහසෙන් කීවා නුඹමයි ඕනා.....  
 .

ගායනය - දිනේෂ් තරංග / ශානිකා මධුමාලි


No comments:

Post a Comment