Thursday, November 7, 2013

෴ මගෙ හිතට එය දැනුනා ෴

~ mage hithata eya danuna ~

මගෙ හිතට එය දැනුනා.. මට ආදරේ හිතුනා..
මගෙ හීනයේ මට තුරුළු වූ.. ඒ ඔබම දැයි...
මගෙ නෙතට එය දැනුනා.. උණු කඳුලකින් තෙමා..
ඒ රාත්‍රීයේ මට හීතලෙන් තුරුළු වූ..

මගෙ ජීවිතේ පුරා.. ඔය රුව සටහන් වෙලා..
මට ජීවිතේ දුන් ආදරි ඒ ඔබම දැයි...

මම ලියු පෙම් කතාවේ සුර කුමරියක් උන්නා
ඒ කුමරිගෙ හිනාවේ මට ආදරේ තිබුණා... //
මම හීනයක් දුටුවා ඔය රුව මගෙම දැයි කියා
මගෙ හිත් කොනේ බැඳි ආදරී ඒ ඔබමදයි

මගෙ හීනයේ ඇවිත් ඔයා.. මගෙ ආදරේ අලුත් කලා..//
මම ආදරේ වෙලා මටත් හොරා ඒ ඔබට දැයි..

සිහිනයෙන් දුටු කතාවේ මගෙ තොල් පෙතිත් තෙමුනා
ඔබ ලගින් උන් වෙලාවේ සිත ආලකම් කෙරුවා... //
මම ලෝභ කම් කෙරුවා.. ඔබ මට අහිමි වෙයි කියා..
මගෙ හිත් කොනේ බැදි ආදරී.. ඒ ඔබම දැයි...

මගෙ හිතට එය දැනුනා.. මට ආදරේ හිතුනා..
මගෙ හීනයේ මට තුරුළු වූ.. ඒ ඔබම දැයි...
මගෙ නෙතට එය දැනුනා.. උණු කඳුලකින් තෙමා..
ඒ රාත්‍රීයේ මට හීතලෙන් තුරුළු වූ..
ඔබ කීව ඒ කතා.. මා මුව ගී තයක් වෙලා..
මම මගෙ හිතින් මගෙ ජීවිතෙන් ආදරේ කලා..

මා දෙස ආදරෙන් බලා..
මගෙ හිත කොනිත්තයි ඔයා..
සත්තයි ප්‍රියේ මම දන්නෙ නෑ ඒ ඔබ කියා......
සත්තයි ප්‍රියේ මම දන්නෙ නෑ ඒ ඔබ කියා......

.
ගායනය - ශිහාන් මිහිරංග